دکتر مریم شهسواری | انجام هایفوتراپی توسط خانم دکتر مریم شهسواری و آگاهی درباره عملکرد اصلی آن
انجام هایفوتراپی توسط خانم دکتر مریم شهسواری و آگاهی درباره عملکرد اصلی آن

انجام هایفوتراپی توسط خانم دکتر مریم شهسواری و آگاهی درباره عملکرد اصلی آن

انجام هایفوتراپی توسط خانم دکتر مریم شهسواری و آگاهی درباره عملکرد اصلی آن

 

توضیحاتی درباره هایفوتراپی

هایفوتراپی یک روش تقریبا نوین برای سفت کردن پوست می باشد. در این روش با استفاده از امواج اولتراسوند دارای شدت و تمرکز بالا،  زیباسازی و جوانسازی پوست انجام می گردد. در این روش امواج قدرتمند از لایه اپیدرم پوست گذشته و لایه درم و چربی های زیر پوست را تحت تاثیر قرار می دهند. 

 هایفوتراپی یک روش غیر تهاجمی و بدون ایجاد درد جهت لیفت پوست صورت است. در این روش امواج قوی نفوذ کرده به لایه درم، موجب افزایش تحریک کلاژن سازی می شوند. در نتیجه با افزایش سطح رشته های پروتئینی کلاژن، پوست محکم و سفت می شود. از این روش در برخی موارد برای درمان برخی از تومورها نیز استفاده می گردد. 

هایفوتراپی یک روش موثر در لیفت صورت بدون نیاز به جراحی می باشد. استقبال زیاد از این روش جوانسازی پوست، موجب شده تا افراد سودجو  دستگاه های هایفو تقلبی را وارد بازار کنند. انجام این روش درمانی با اینگونه دستگاه ها،  علاوه بر حاصل نشدن نتیجه مورد نظر، موجب بروز خطرات زیادی خواهد شد. برای انجام هایفوتراپی باید به یک کلینیک معتبر و پزشک با تجربه مراجعه کنید.  

 

عملکرد اصلی هایفوتراپی

هایفوتراپی یک روش بسیار موثر جوانسازی پوست است که مورد تایید FDA یا سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد. امواج راه یافته به عمق پوست موجب می شوند تا با ایجاد گرما و حرارت در لایه های عمیق پوست، سطح کلاژن طی مدت 2 تا 3 ماه در پوست افزایش یابد. گرمای ایجاد شده به وسیله امواج بر روی سلول های آسیب دیده تاثیر گذاشته و با افزایش کلاژن سازی، رشد و ترمیم این سلول ها  سریعتر انجام گردد. 

 انجام این روش جوانسازی پوست، موجب جمع  و سفت شدن پوست افتاده و شل شده زیر چانه و گردن شده، در نتیجه موجب زیبایی فک فرد می گردد. این روش زیباسازی و جوانسازی پوست باعث صاف شدن و رفع چین و چروک های پوست می شود. بسیاری از افراد که تمایلی به انجام جراحی لیفت صورت ندارند، از این روش جوانسازی پوست بهره می گیرند. 

 

مزایای انجام هایفوتراپی

  در ابتدا از  هایفوتراپی فقط برای لیفت ابرو استفاده می شد اما کسب نتایج عالی از انجام این روش موجب شده تا از آن برای حذف چین و چروک و خطوط ناحیه گردن و بالای سینه استفاده زیادی شود. این روش علاوه بر زیباسازی و جوانسازی پوست فواید بسیار زیادی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-    روشی غیرتهاجمی، بدون درد و ناراحتی و بدون نیاز به دوره نقاهت

-    نتایج عالی و با دوام

-    جمع و سفت کردن پوست زیر چانه و ایجاد فک زیبا

-    از بین رفتن چین و چروک پوست

-    لیفت گونه ها و ابروها

-    افزایش خاصیت ارتجاعی پوست به علت تولید کلاژن در پوست 

نواحی قابل درمان

از روش هایفوتراپی می توان برای درمان بسیاری از مشکلات نواحی مختلف بدن استفاده کرد که در ادامه برخی از آنها را ذکر می کنیم.

-    تمام بخش های پوست صورت

-    پیشانی

-    ابرو

-    خط اخم

-    خطوط پنجه کلاغی

-    گونه

-    غبغب

-    افتادگی پوست گردن

 

تعداد جلسات  هایفوتراپی مورد نیاز در هر فرد

مشکل بسیاری از افراد تنها با انجام یک جلسه هایفوتراپی برطرف می شود. البته میزان و شدت شل شدگی و افتادگی پوست بر کسب نتیجه مطلوب تاثیر می گذارد. برخی از افراد نیاز دارند، بعد از گذشت 9 الی 12 ماه برای کسب نتیجه بهتر، جهت انجام یک جلسه دیگر ،  به پزشک مراجعه کنند. همچنین توجه داشته باشید که روند طبیعی پیری پوست، به مرور زمان باعث ایجاد تغییراتی در نتیجه خواهد شد. به همین دلیل باید بعد از گذشت 2 الی 3 سال به پزشک جهت انجام جلسه درمان جزئی مراجعه کنید. 

کلام آخر

انجام هایفوتراپی توسط خانم دکتر مریم شهسواری برای افراد 30 سال که دچار شل شدگی متوسط پوست می باشند، بسیار موثر و مفید است. انجام روش های زیباسازی پوست باید حتما توسط یک پزشک حاذق و با تجربه انجام گردد تا نتایج عالی حاصل شود. با مراجعه به آدرس اینترنتی زیر می توانید اطلاعات بیشتری درباره انجام این روش نوین جوانسازی پوست کسب کنید. 

https://drmaryamshahsavari.com

 

جوانسازی پوست

 

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس : 02122791003 09934242902

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن: 02122791003

آدرس: تهران، اقدسیه، نبش خیابان لنگری، ساختمان اقدسیه، طبقه 5، واحد 2