دکتر مریم شهسواری | برداشتن خال با دستگاه لیزر
برداشتن خال با دستگاه لیزر

برداشتن خال با دستگاه لیزر

 

برداشتن خال با دستگاه لیزر

اگر از آن دسته افرادی هستید که به مسائل پوست، مو و زیبایی اهمیت ویژه ای می دهید این مقاله به شما کمک خواهد کرد هر آنچه لازم است درمورد برداشتن خال با دستگاه لیزر را بدانید در دسترس داشته باشید.

روش های زیادی برای خال برداری وجود دارد از روش های خانگی گرفته تا جراحی و استفاده از دستگاه های لیزر که تحت نظر پزشکان متخصص پوست، مو و زیبایی انجام می شود. به طور قطعی توصیه می شود از روش هایی که پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی به شما پیشنهاد می دهد استفاده کنید. 

 

روش های خال برداری

روش های خانگی: نا مطمئن با ریسک بالا آسیب به سلامت پوست و بدن

جراحی: با برش و بخیه زدن همراه است که در آن احتمال بروز عفونت در زخم ها بیشتر است.

فریز کردن:  در این روش با استفاده از نیتروژن مایع خال ها را فریز می کنند.

استفاده از دستگاه لیزر: روشی غیر تهاجمی، بدون ایجاد برش بر پوست با احتمال بروز عفونت در حد صفر، قابل استفاده برای تمام قسمت های بدن می باشد. در موارد خاص امکان دارد با عوارض جانبی همراه باشد.

 

مزایای خال برداری با دستگاه لیزر

استفاده از دستگاه لیزر جهت خال برداری یکی از موثر ترین و بهترین روش های درمان خال صورت و بدن است. از مزایای این روش برای شما نام خواهیم برد.

•    کاهش جوش های قدیمی:  جوش هایی که جایشان مدت زیادی بر پوست شما مانده هنگام لیزر از بین خواهند رفت.

•    عدم نیاز به بخیه: درمان خال با دستگاه لیزر روشی به دور از جراحی و بخیه زدن است. پوست شما بلا فاصله پس از خال برداری به حالت طبیعی خود باز می گردد.

•    بدون نیاز به دوره ی نقاهت: خال برداری با دستگاه لیزر نیازی به گذراندن دوره ی نقاهت ندارد. شما پس از درمان خال ها بلا فاصله می توانید به فعالیت روزمره ی خود ادامه دهید.

•    دقت و کنترل زیاد: با استفاده از دستگاه لیزر پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی می تواند با دقت و کنترل بالا بر خال مورد نظر اقدام به درمان و جلوگیری از تخریب بافت پوست اطراف خال شود.

•    عملیات نسبتاً سریع: برداشتن خال با لیزر بسیار سریع انجام می شود و جلسه تقریبا در ۳۰ الی ۴۰ دقیقه تمام می شود. لازم به ذکر است که می توان در یک جلسه همزمان چند خال را از بین برد.

 

 

 

انواع روش خال برداری

 

 

مراحل برداشت خال با لیزر

1.    معاینه ی پوست و تشخیص نوع خال: نیاز است که معاینه توسط پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی انجام شود. اینکه خال شما از نوع خال گوشتی یا خال سطحی است و آیا از نوع خوش خیم یا بدخیم می باشد اطلاعاتی است که پزشک باید بدست آورد.

2.    آماده سازی پوست: پوست شما باید به طور کامل از هرگونه مواد اضافی آرایشی بهداشتی پاکسازی شود.

3.    محافظت از چشم ها: استفاده از عینک محافظ در برابر اشعه دستگاه لیزر لازم می باشد.

4.    برداشتن خال: پزشک دستگاه لیزر را روی پوست قرار می دهد و نور لیزر را بر آن متمرکز می کند. نورهای لیزری بافت خال را تخریب می کنند و خال به مرور از بین می رود.

5.    انجام مراقبت های لازم بعد از خال برداری: لازم است پس از برداشتن خال طبق تجویز پزشک از کرم های ضد التهاب بر روی پوست استفاده شود.

خانم دکتر مریم شهسواری یکی از بهترین پزشکان شهر تهران در حوزه ی پوست، مو و زیبایی می باشد. او با سابقه ی خدمت درخشان به هموطنان خود افتخار جلب رضایت بیماران را نائل شدند. اگر به دنبال یک پزشک کار بلد و با تجربه می باشید خانم دکتر مریم شهسواری یکی از بهترین گزینه های معرفی شده برای شما می باشد.

 

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس : 02122791003 09934242902

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن: 02122791003

آدرس: تهران، اقدسیه، نبش خیابان لنگری، ساختمان اقدسیه، طبقه 5، واحد 2