دکتر مریم شهسواری | تفاوت و مزیت دستگاه لیزر نابلکس با دستگاه لیزر کندلا مورد استفاده در کلینیک زیبایی دکتر مریم شهسواری
تفاوت و مزیت دستگاه لیزر نابلکس با دستگاه لیزر کندلا مورد استفاده در کلینیک زیبایی دکتر مریم شهسواری

تفاوت و مزیت دستگاه لیزر نابلکس با دستگاه لیزر کندلا مورد استفاده در کلینیک زیبایی دکتر مریم شهسواری

تفاوت و مزیت دستگاه لیزر نابلکس با دستگاه لیزر کندلا مورد استفاده در کلینیک زیبایی دکتر مریم شهسواری

 

 

توضیحاتی درباره دستگاه لیزر نابلکس

دستگاه لیزر نابلکس مورد استفاده در کلینیک زیبایی دکتر مریم شهسواری از پیشرفته ترین و تخصصی ترین دستگاه های لیزر موهای زائد در دنیا می باشد.این دستگاه با استفاده از لیزر الکساندرایت دارای طول موج 755 نانومتر می تواند موهای زائد در پوست های مختلف را از بین ببرد.

دستگاه لیزر نابلکس با بهره گیری از هندپیس فراکشنال باعث رفع برخی از لکه های پوستی و جوانسازی پوست شود. استفاده از این دستگاه بسیار ایمن و بی خطر می باشد. 

 

تفاوت دستگاه لیزر نابلکس  با دستگاه لیزر کندلا

دستگاه لیزر نابلکس مانند دستگاه لیزر کندلا قابلیت جذب بالایی داشته و برای از بین بردن موهای زائد بسیار موثر است. از تفاوت های مهم این دو دستگاه می توان به قابلیت تنظیم میزان انرژی و مدت پالس جهت از بین بردن موهای زائد در پوست های مختلف اشاره کرد. 

مهمترین مسئله برای حذف موهای زائد با استفاده از لیزر، حفظ درجه حرارت مناسب در مدت زمان مشخص می باشد. جهت رسیدن به این هدف دستگاه لیزر باید انرژی خروجی را تنظیم کند. از مهمترین تفاوت های دستگاه لیزر کندلا و لیزر نابلکس، عدم توانایی لیزر نابلکس در مقایسه با لیزر کندلا جهت حفظ درجه حرارت مناسب برای مدت زمان لازم می باشد. 

دستگاه لیزر کندلا دارای انرژی پالس 53 ژول بر سانتی متر مربع و پهنای پالس کوتاه تا حدود 100 هزارم ثانیه و سرعت فرکانس 10 هرتز است. لیزر نابلکس دارای انرژی پالس 70 ژول بر سانتی متر مربع و پهنای پالس کوتاه تا حدود 300 هزارم ثانیه و سرعت فرکانس 10 هرتز می باشد. 

 

 

 

مزیت دستگاه لیزر نابلکس

عملکرد دستگاه لیزر نابلکس جهت حذف موهای زائد مشابه دستگاه لیزر الکساندرایت می باشد. البته برای افزایش عملکرد و کارایی لیزر نابلکس، در این دستگاه یک قطعه جهت بزرگنمایی خاص طراحی شده است. در این دستگاه پرتوهای کامل و یکنواخت از 2 الی 20 میلی متر بدون ایجاد تغییر در فاصله بین پوست و سر لیزر و یا هندپیس انتشار می یابد. از مزایای استفاده از این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-    نتیجه بسیار عالی با ماندگاری بالا

-    درمان دقیق  و سریع 

-    روشی ایمن و بدون عوارض جانبی

-    کاهش درد بیمار به وسیله استفاده از تکنیک خنک سازی پوست

-    دارای سری های یکبار مصرف جهت جلوگیری از انتقال بیماری های مختلف ویروسی و قابل انتقال

-    موثر در جوانسازی پوست

 

مزیت دستگاه لیزر کندلا

حذف موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر کندلا همانند دستگاه لیزر نابلکس بدون درد و موثر می باشد. با استفاده از این دستگاه لیزر، پالس های نور کوتاهی انتشار یافته که قابلیت نفوذ در پوست و سوزاندن فولیکول های مو را دارند. 

اشعه های مورد استفاده در دستگاه لیزر کندلا به رنگ قرمز دیده می شوند زیرا دارای طول موج 755 نانومتر می باشند. مدت و  شدت هر پالس  بر مدت زمان ایجاد حرارت برای از بین بردن و سوزاندن فولیکول مو تاثیر می گذارد. 

در  روش لیزر  برای از بین بردن موهای زائد، رنگدانه های موجود در ساقه مو تحت تاثیر اشعه های لیزر قرار می گیرند. رنگدانه های مو انرژی را جذب کرده و انرژی حرارتی تولید می کنند. حرارت ایجاد شده توسط سلول ها انتقال یافته  و زمانی که دمای کافی در مدت زمان لازم در سلول ها ایجاد گردد، فولیکول مو از بین می رود. 

 

از مزایای لیزر کندلا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-    احساس درد و ناراحتی کمتر در بیمار در زمان انجام لیزر

-    بسیار سریع و دقیق 

-    کسب بهترین نتیجه در جلسات کمتر

-    قابل استفاده برای تمام پوست ها از پوست های روشن گرفته تا پوست های تیره

-    قابلیت حذف لکه های پوستی، تتو، درمان ضایعات عروقی مثل روزاسه و ...

-    دارای سیستم کولینگ یا خنک کننده جهت کاهش احتمال بروز سوختگی و درد

-    بدون محدودیت تیپ پوستی و قابل استفاده بر روی پنج تیپ پوستی

 

کلام آخر

انجام اقدامات زیبایی و درمانی به وسیله دستگاه لیزر نابلکس و یا دستگاه لیزر کندلا باید توسط یک پزشک متخصص در یک کلینیک زیبایی معتبر و کاملا بهداشتی صورت گیرد. امروزه از بین بردن موهای زائد بدن، یکی از دغدغه های تمام افراد به ویژه خانم ها می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تفاوت و مزایای استفاده از  لیزر نابلکس و دستگاه لیزر کندلا به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید. 

https://drmaryamshahsavari.com

 

 

 

 

My alt text

حذف موهای زائد بدن با لیزر

 

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس : 02122791003 09934242902

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن: 02122791003

آدرس: تهران، اقدسیه، نبش خیابان لنگری، ساختمان اقدسیه، طبقه 5، واحد 2