دکتر مریم شهسواری | دانسته ها در مورد لیزر اندولیفت
دانسته ها در مورد لیزر اندولیفت

دانسته ها در مورد لیزر اندولیفت

دانسته ها در مورد لیزر اندولیفت

لیزر اندولیفت به عنوان یک فناوری جدید در جوانسازی صورت و گردن، شناخته می‌شود.  با توجه به اینکه این روزها افراد به دنبال از بین بردن آثار پیری در خود هستند، این روش به عنوان روشی کم خطر شناخته می‌شود. مهمترین نکته‌ای که در مورد لیزر اندوفیت مطرح است، عدم نیاز به بیهوشی و جراحی در آن است. در این روش با استفاده از لیزرهای قدرتمند پوست را تحریک می‌کنند و همین موضوع موجب افزایش میزان الاستین و کلاژن در آن می‌شود. در این مقاله به بررسی مزایا و معایب استفاده از این روش نسبت به روش های دیگر، هزینه و تجربیات بیماران می‌پردازیم. جهت آگاهی از موارد ذکر شده، تا انتهای مقاله همراه ما باشید. 

 

 کاربرد لیزر اندولیفت 
از لیزر اندولیفت معمولا برای جوانسازی و بهبود ظاهر پوست صورت و گردن استفاده می‌شود. این فناوری به دلیل تحریک کلاژن سازی در پوست، باعث کاهش علائم پیری، لطافت و جوانی پوست، بهبود مشکلات پوستی مانند: لک، جوش و خال های پوستی می‌شود. این فرایند به وسیله لیزر نوری صورت می‌گیرد که باعث ایجاد تغییرات مثبتی بر بافت پوست خواهد شد. 


بعد از انجام لیزر اندولیفت باید به چه نکاتی دقت کنیم
مهمترین نکته ای که بعد از انجام لیزر اندولیفت باید به آن توجه کرد، استفاده از کرم ضد آفتاب می‌باشد. همچنین بهره گیری از محصولات مراقبتی پوست، مانند مرطوب کننده‌ها و آنتی اکسیدان‌ها نیز بسیار مفید خواهد بود. بسیاری از پزشکان بر رعایت تغذیه سالم و متنوع برای حفظ سلامت بدن بعد از انجام لیزر تاکید دارند. به این نکته توجه کنید که مراجعه به پزشک، در صورت بروز علائم نامطلوب مانند التهاب، خارش و قرمزی پوست ضروری است. 


تجربیات بیماران پس از انجام این نوع لیزر
بسیاری از بیماران پس از انجام لیزر اندولیفت، تغییرات مثبتی در پوست خود مشاهده می‌کنند. برخی از این تغییرات عبارتند از 
•    کاهش چین و چروک پوست 
•    کاهش لک های پوستی 
•    کاهش ترک های پوستی 
•    بهبود جوانی و شادابی پوست
•    کاهش پف زیر چشم و سایر علائم پیری 
•    بهبود رنگ و بافت پوست
با این حال توجه کنید که نتایج لیزر اندولیفت برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد. نتایج حاصل از انجام این نوع لیزر به عوامل متعددی مانند دقت و تخصص پزشک بستگی دارد.  

 

توضیحاتی در مورد لیزر اندولیفت

 

هزینه انجام این نوع لیز
هزینه انجام لیزر اندولیفت به عوامل متعددی وابسته است. تخصص و تجربه پزشک، نوع لیزر مورد استفاده، تعداد جلسات مورد نیاز و بسیاری دیگر، بر میزان هزینه لیزر تاثیر گذار است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم قبل از شروع درمان، حتما از مشاوره رایگانی که کارشناسان ما برای شما تدارک دیده‌اند، استفاده کنید. این کارشناسان با بررسی دقیق وضعیت پوست گردن و صورت شما، اطلاعاتی در مورد تعداد جلسات مورد نیاز و هزینه درمان، در اختیار شما قرار می‌دهند. یکی از مهمترین نکاتی که قبل از انجام این نوع لیزر باید مد نظر قرار دهید، شناسایی یک مرکز معتبر و خوش سابقه است. 


ماندگاری اثرات لیزر اندولیفت چقدر است؟ 
کارکرد لیزر اندولیفت به صورتی است که خیلی سریع بر روی چربی های زیر پوست تاثیر می‌گذارد و به صورت همزمان موجب سفت شدن پوست نیز می‌شود. میزان ماندگاری اثرات این نوع لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد. عوامل تاثیر گذار بر ماندگاری لیزر شامل سن، نوع پوست، شرایط سلامتی و نحوه مراقبت های بعد از آن، می‌شود. جهت دستیابی به نتایج بهت، توصیه می‌شود رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی منظمی را دنبال کنید. استفاده از کرم ضد آفتاب در زمان قرار گرفتن در معرض نور خورشید را نیز نباید نادیده گرفت. 


دکتر مریم شهسواری، سالهاست که در زمینه امور مربوط به زیبایی در شهر تهران فعالیت می‌کند . استفاده از تجهیزات مدرن و محصولات باکیفیت، مهمترین ویژگی مرکز زیبایی دکتر مریم شهسواری است. جهت تعیین وقت از این مرکز، کافی است از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب‌سایت با ما در تماس باشید. 

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس : 02122791003 09934242902

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن: 02122791003

آدرس: تهران، اقدسیه، نبش خیابان لنگری، ساختمان اقدسیه، طبقه 5، واحد 2