دکتر مریم شهسواری | رفع چروک های زیر چشم با مزوبوتاکس
رفع چروک های زیر چشم با مزوبوتاکس

رفع چروک های زیر چشم با مزوبوتاکس

رفع چروک های زیر چشم با مزوبوتاکس

رفع چروک های زیر چشم با مزوبوتاکس، روش تازه برای رفع سیاهی و خستگی زیر چشم، تزریق ماده ای به نام بوتولینوم است. این ماده باعث شل شدن ماهیچه هایی می شود که سبب ایجاد چین و چروک ظریف در اطراف چشم هستند. در طی درمان، خطوط ریز از بین رفته و پوست ارتجاع بیشتری پیدا می کند. اگرچه این روش جدید می تواند به محو چین و چروک های ظریف کمک کند اما ظاهر طبیعی چهره تغییر نمیکند. همچنین این درمان عارضه جانبی چشمگیری ندارد.

 

رفع چروک های زیر چشم با مزوبوتاکس به چه معناست؟

رفع چروک های زیر چشم با مزوبوتاکس یک روش جامع برای درمان جوانسازی پوست است که شامل ترکیبی از تزریق مواد و استفاده از دستگاه مزوتراپی می باشد. این روش امروزه به یکی از متداول ترین روش های جوانسازی همچون پروفایلو، هایفو و پکیج گلدن اسکین تبدیل شده است. علاوه بر جوان کردن پوست، مزوبوتاکس باعث از بین رفتن چین و چروک های ظریف و عمیق می شود. دلیل این امر، تزریق مقادیر اندکی از بوتاکس در این روش است که ضمن برطرف کردن چروک ها، باعث محو شدن لک و جای جوش و نشانه های ضعیف پوستی نیز می گردد.

شاید برایتان جالب باشد که هیچ‌یک از روش‌های رایج جوانسازی مانند لیزر، لایه‌برداری پوست، تزریق ژل و چربی، لیفت صورت و غیره به اندازه مزوتراپی موثر نیستند. دلیل اصلی محبوبیت روزافزون مزوتراپی، تاثیر شگرف آن بر بهبود بافت و رنگ پوست است که نقش بسزایی در زیبایی و جوانی چهره دارد. همین مسئله باعث شده مزوتراپی به یکی از پرطرفدارترین روش‌های جوانسازی تبدیل شود.

 

رفع چروک های زیر چشم با مزوبوتاکس چگونه انجام می شود؟

رفع چروک های زیر چشم با مزوبوتاکس یک روش ترکیبی برای جوانسازی است که طی آن موادی همچون هیالورونیک اسید، ویتامین‌ها، اسیدهای آمینه، عصاره‌های گیاهی و مقادیر بسیار کمی از بوتاکس به پوست زیر چشم تزریق می‌شود. این تزریق علاوه بر زیر چشم، برای نواحی دیگر بدن همچون گردن، دست‌ها و ... نیز کاربرد دارد. پس از تزریق، عیب‌ها و نقص‌های پوستی به سرعت برطرف می‌شوند. شاید پس از اتمام تزریق، اندکی احساس درد داشته باشید که البته پس از یک تا دو ساعت از بین می‌رود. همچنین نیاز نیست پس از تزریق استراحت کنید و می‌توانید به کارهای روزمره بپردازید. مزوبوتاکس در مقایسه با بوتاکس، روشی نوین‌تر و مدرن‌تر به حساب می‌آید.

 

مزایای رفع چروک های زیر چشم با مزوبوتاکس کدامند؟

رفع چروک های زیر چشم با مزوبوتاکس مزایای فراوانی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

•    جلوگیری از شل شدن و افتادگی پوست زیر چشم

•    کاهش چین و چروک‌های سطحی زیر چشم

•    درمان آکنه و جوش

•    بهبود بافت پوست‌های چرب

•    کاهش منافذ باز پوست

•    اثر لیفتینگ بر روی پوست

•    کاهش چین و چروک‌های زیر چشم

به طور کلی رفع چروک های زیر چشم با مزوبوتاکس، مزایای بسیار زیادی برای داشتن پوستی جوان، ارتجاعی و صاف دارد. مزوبوتاکس باعث تحریک پوست برای تولید بیشتر کلاژن می‌شود. کلاژن پروتئینی است که نقش مهمی در الاستیسیته و استحکام پوست دارد. با تزریق مزوبوتاکس، پوست شروع به ساخت بیشتر کلاژن کرده و در نتیجه کیفیت و ظاهر آن بهبود می‌یابد. چین و چروک‌ها از بین رفته و پوستی جوانتر و ارتجاعی‌تر به دست می‌آید. پس از این درمان دیگر نگرانی از بابت چین و چروک و زیبایی پوستتان نخواهید داشت. مزوبوتاکس به شما پوستی جوان و طراوت می‌بخشد.

مزوبوتاکس زیر چشم

 

افراد کاندید برای مزوبوتاکس زیر چشم
به طور کلی افرادی که قبلا بوتاکس انجام داده‌اند و مشکلی برایشان پیش نیامده، می‌توانند بدون نگرانی از روش رفع چروک های زیر چشم با مزوبوتاکس استفاده کنند. همچنین افرادی که به بوتاکس حساسیت پوستی ندارند، احتمالا مشکلی با مزوبوتاکس هم نخواهند داشت. اما افراد مبتلا به بیماری‌های عصبی-عضلانی و یا با مشکلات نخاعی، کاندید مناسبی برای این روش نیستند. همچنین افرادی که به لیدوکائین حساس‌اند، نباید از این روش استفاده کنند. در کل مزوبوتاکس یک روش کم‌خطر به حساب می‌آید، به شرط این‌که در مرکز معتبر و توسط پزشک متخصص انجام شود. انتخاب درست پزشک و کلینیک، خطرات احتمالی را به حداقل می‌رساند.


تفاوت مزوبوتاکس و بوتاکس چیست؟
مزوبوتاکس و بوتاکس هر دو روش‌هایی برای بهبود ظاهر چهره هستند، اما تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. مزوبوتاکس باعث شل شدن سطحی الیه‌های عضلانی می‌شود در حالی که بوتاکس با فلج کردن عضلات، اثری شدیدتر دارد. در نتیجه، نتایج حاصل از مزوبوتاکس کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد در حالی که بوتاکس ممکن است باعث افتادگی غیرطبیعی ابرو یا ناتوانی در حرکت دادن پیشانی شود. مزوبوتاکس علاوه بر از بین بردن چین و چروک، بافت و ظاهر پوست را نیز بهبود می‌بخشد و حرکت‌پذیری عضلات را حفظ می‌کند.

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس : 02122791003 09934242902

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن: 02122791003

آدرس: تهران، اقدسیه، نبش خیابان لنگری، ساختمان اقدسیه، طبقه 5، واحد 2