دکتر مریم شهسواری | روش های مختلف لیفت ابرو را بشناسید
روش های مختلف لیفت ابرو را بشناسید

روش های مختلف لیفت ابرو را بشناسید

روش های مختلف لیفت ابرو را بشناسید

لیفت ابرو یکی از عمل های زیبایی دائمی است که می بایست زیر نظر پزشک پوست، مو و زیبایی انجام شود.

این عمل جراحی به شیوه های متفاوتی اجرا می شود. در واقع راه و روش های مختلف لیفت ابرو بسیارند.  در این مقاله قصد داریم هر آنچه لازم است درباره ی روش های مختلف لیفت ابرو بدانید را برای شما بیان کنیم.

 

انواع لیفت ابرو و شقیقه

•    لیفتینگ ابرو به روش تکنیک باز: در این روش پزشک با ایجاد یک برش بزرگ از بخش بالایی گوش تا بخش فوقانی پوست سر عمل جراحی لیفت ابرو را آغاز می کند. در مرحله ی بعدی بافت پوست های تحتانی برش می خورند و ماهیچه ها و چربی های اضافه از آن جدا می شوند. با برش بخش های اضافه و بخیه زدن آن بخش، ابروها و ماهیچه ها دچار کشش می شوند. نام دیگر این روش لیفت کلاسیک یا لیفت تریکوفیتی می باشد.

•     لیفت آندوسکوپیک: پزشک در این روش با ایجاد چند برش کوچک عمل لیفت را انجام می دهد. برای مثال یک برش در هر شقیقه و سه برش کوچک در بالای سر پنهان شده بین موها ایجاد می کند. تفاوت خاص این روش در استفاده از یک دوربین آندوسکوپی نوری می باشد. این دوربین لوله ای شکل از برش های ایجاد شده عبور داده میشود. دوربین هر آنچه لازم است پزشک ببیند را در صفحه ی نمایش انتقال می دهد. در این هنگام تغییرات لازم توسط دکتر انجام می شود. این روش برای تمام افراد مناسب نمی باشد.

از روش های دیگر لیفت پیشانی و ابرو می توان به نمونه های زیر اشاره کرد

•    تکنیک برش محدود: از ترکیب دو روش بالا این تکنیک بوجود می آید. تنها تفاوت در عدم وجود دوربین آندوسکوپ در این روش است. برش ها در کنار شقیقه ها و در بخش مو دار سر، زده می شوند. بعد از اجرای این عمل جراحی در بخش مرکزی پیشانی تغییری ایجاد نخواهد شد. مزایای این روش در از بین بردن چروک های دور چشم و خطوط پنجه کلاغی می باشد. معمولا این عمل با جراحی افتادگی پلک همراه است.

•    لیفتینگ ابرو از خط رشد مو: با ایجاد برش در بخش بالای پیشانی یا به طور دقیق تر بخش خط رویش مو قسمتی از پوست پیشانی بریده می شود. در این روش محل خط رویش مو تغییری نمی کند. یکی از معایب این روش دیده شدن بخیه هاست.

عمل های لیفتینگ ابرو ذکر شده در بالا از نوع تهاجمی می باشند. اجرای هر کدام از آن ها موجب می شود با انواع دارو، زخم و بخیه دست و پنجه نرم کنید. البته لازم است بدانید روش های مختلف لیفت ابرو هر کدام مزایا و معایب مربوط به خود را دارا هستند.

 

لیفت ابرو و پیشانی

 

روش های دیگری وجود دادند که تهاجم کمتری دارند. بسیاری از افراد به دلیل ترس از سوزن و درگیری های مربوط به عمل های جراحی ترجیح می دهند از روش هایی با دنگ و فنگ کمتر استفاده کنند. 

اکنون به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

•    لیزر درمانی

•    هایفو تراپی

•    لیفت ابرو و پیشانی با استفاده از نخ

•    لیفت پیشانی و ابرو با تزریق بوتاکس

•    انجام عمل لیفت با تزریق فیلر و ژل

•    لیفتینگ ابرو با استفاده ازRF فرکانس رادیویی

در صورتی که چین و چروک و افتادگی پلک و ابروی شما سطحی باشد استفاده از این روش ها برای شما مناسب است.

تقریبا تمام روش های مختلف لیفت ابرو را برای شما بیان کردیم. روش های بالا پر کاربرد ترین راه های خلاصی از چین و چروک و افتادگی پوست صورت است.

خانم دکتر مریم شهسواری با پیشینه ی درخشان خود در حوزه ی پوست، مو و زیبایی توانسته است به عنوان یکی از پزشکان کار بلد و با تجربه ی شهر تهران شناخته شود. اگر به دنبال پزشکی با تجربه در این زمینه هستید خانم دکتر مریم شهسواری یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس : 02122791003 09934242902

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن: 02122791003

آدرس: تهران، اقدسیه، نبش خیابان لنگری، ساختمان اقدسیه، طبقه 5، واحد 2