دکتر مریم شهسواری | مراقبت های بعد از خال برداری
مراقبت های بعد از خال برداری

مراقبت های بعد از خال برداری

امروزه اهمیت مردم کشور های مختلف جهان نسبت به زیبایی ظاهری خود تا مقدار بسیار زیادی افزایش یافته است. یکی از عامل هایی که می تواند در زیبایی شما تاثیر مستقیمی را داشته باشد، داشتن پوستی صاف و به دور از هر گونه زائده می باشد. بسیاری از افراد در حین تولد از قسمت هایی در سطح پوست بهره مند هستند که به آن ها خال گفته می شود. بدین ترتیب این دسته از افراد علاقه مند هستند تا خال های پوست خود را از بین ببرند. امروزه روش های زیادی برای نابود کردن خال ها استفاده می شود. در این بین روش های درمانی بسیار زیادی ابداع شده اند که بسیار کاربردی هستند.

 

در سال های گذشته مجموعه ها و مراکز بسیار زیادی در سراسر کشورمان به منظور انجام خال برداری تاسیس شده اند. برخی از این مراکز مانند مجموعه دکتر مریم شهسواری، توانسته اند به عناوین ارزشمندی در این عرصه دست پیدا کنند. متقاضیانی که قصد دارند تا از این روش درمانی استفاده نمایند، باید قبل از هر چیزی آشنایی لازم را با مبانی مختلف مربوط به خال برداری داشته باشند. این مسئله قطعا موجب می شود تا سطح کیفی درمان شما نیز بالاتر برود. توجه داشته باشید که آشنایی با مراقبت های بعد از برداشتن خال نیز، از جمله مواردی بوده که باید بررسی شود.

 

لیزر خال های مختلف پوست صورتلیزر خال های مختلف پوست صورت

 

خال برداری چیست؟

 

متخصصین حوزه پوست همواره معتقد هستند که با داشتن یک زندگی سالم می توان پوستی شاداب و ایده آل را نیز داشت. نیاز است که بدانید، در سال های مردم کشورمان توجه بیشتری را به پوست خود کرده اند و از وجود خال در سطح پوست خود احساس بدی می کنند. این مسئله موجب می شود تا علم بار دیگر به کمک انسان آمده ها و نسبت به بر طرف سازی خال ها اقدام کند. امروزه یکی از بهترین روش های ممکن برای از بین بردن خال انسان ها، استفاده از دستگاه های لیزر می باشد. دستگاه های لیزر با داشتن شرایط لازم می توانند به راحتی نسبت به انجام خال برداری اقدام نمایند. توجه داشته باشید که در این روش شما می توانید تا میزان بسیار زیادی نسبت به زیباتر کردن پوست خود کمک کنید. توجه داشته باشید که این روش باید زیر نظر متخصصین این عرصه انجام بگیرد.

 

مراقبت های پس از خال برداری

 

پس از انجام خال برداری در مراکز و مجموعه های زیبایی معتبر مانند مجموعه دکتر مریم شهسواری، نیاز است به رعایت موارد مختلفی بپردازید. قبل از هر چیزی نیاز است تا افراد مختلف، مسائل بهداشتی مربوط به پوست را به بهترین شکل رعایت کنند. رعایت مسائل بهداشتی موجب می شود تا شما بتوانید تا میزان زیادی از عفونت محل خال دور بمانید. به هیچ عنوان به محل درمان شده دست نزنید و تنها سعی کنید آن قسمت را مرطوب نگه دارید. توجه داشته باشید که آب به هیچ عنوان نباید به محل زخم برسد. همچنین پانسمان قرار گرفته شده بر روی پوست صورت شما، حداقل باید به صورت دو روز بر روی پوست صورت بماند. استفاده از کرم ضد آفتاب پس از خال برداری بسیار مهم است. همچنین شما نباید با انجام حرکات کششی بسیار سنگین سبب آسیب به محل زخم شوید.

 

برداشت خال از پوست صورت

برداشت خال از پوست صورت

 

جمع بندی

 

در سال های اخیر مجموعه های معتبری در کشور ایران مانند مرکز زیبایی دکتر مریم شهسواری در زمینه خال برداری فعالیت داشته اند. مجموعه ما با داشتن امکانات لازم در این زمینه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای افراد مختلف شناخته شده است. در حال حاضر مجموعه ما با کسب محبوبیت لازم در میان تمامی مردم کشور ایران، توانسته است بخش عظیمی از متقاضیان را به سوی خود کسب کند. مردم کشورمان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، تنها با مجموعه دکتر مریم شهسواری تماس حاصل کنند.

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس : 02122791003 09934242902

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن: 02122791003

آدرس: تهران، اقدسیه، نبش خیابان لنگری، ساختمان اقدسیه، طبقه 5، واحد 2