دکتر مریم شهسواری | مراقبت های قبل و بعد از بوتاکس
مراقبت های قبل و بعد از بوتاکس

مراقبت های قبل و بعد از بوتاکس

داشتن چهره ای زیبا و فوق العاده، همواره به عنوان یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از بانوان شناخته شده است. همان طور که می دانید، امروزه از علم پزشکی استفاده های زیادی برای افزایش زیبایی شده است. یکی از کاربرد های اصلی علم پزشکی در سال های اخیر، استفاده از روش هایی برای پر کردن خطوط صورت و چین و چروک بوده است. نام این روش بوتاکس بوده و در سال های اخیر نیز طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است. افرادی که به استفاده از روش بوتاکس می پردازند، باید قبل از انجام آن اطلاعات زیادی را داشته باشند. این مسئله تاثیر مستقیمی را در روند درمانی شما خواهد داشت.


در سال های گذشته مراکز و مجموعه های بسیار زیادی در نقاط مختلف کشور ایران تاسیس شده اند که به انجام روش درمانی بوتاکس می پردازند. برخی از این مراکز توانسته اند در سال های اخیر به عناوین ارزشمندی دست پیدا کنند. مجموعه دکتر مریم شهسواری نیز جزو مراکز موفقی به شمار رفته که با فعالیت بی نظیر خود در این زمینه، به درجات بالایی از موفقیت رسیده است. اما افرادی که علاقه دارند تا از این روش استفاده کنند، باید اطلاعات را در رابطه با مراقبت های قبل و بعد از بوتاکس نیز داشته باشند. این اطلاعات موجب می شود تا شما بتوانید به شکل بهتری از این روش بهره مند شوید.

 


تزریق بوتاکس در کمترین زمان


بوتاکس چیست؟


بوتاکس یا سم بوتولینوم به عنوان یکی از روش های کاربردی و فوق العاده در علم پزشکی است که برای از بین بردن چین و چروک شناخته می شود. در این روش پروتئین های به دست آمده از طریق بوتاکس به زیر پوست شما منتقل خواهد شد. در صورت انجام صحیح انتقال این پروتئین به قسمت های مختلف پوست شما، خطوط مختلف پوست پر می شود. توجه داشته باشید که این روش به عنوان یکی از ایده آل ترین گزینه های ممکن به شمار می رود. نیاز است که بدانید، در این روش هزینه های نسبتا کمتری پرداخت شده و عوارض بسیار کمی انسان را تهدید می کند. به همین دلیل نیز محبوبیت این روش در مقایسه با سایر روش های زیبایی بیشتر می باشد.


مراقبت های قبل از تزریق


بر اساس نظریات به دست آمده توسط پزشکان، به مدت 24 ساعت قبل از تزریق بوتاکس، نباید به مصرف نوشیدنی های الکلی بپردازید. همچنین دو هفته قبل از تزریق خود باید از مصرف دارو های ضد التهاب و رقیق کننده خون بپردازید. در صورت مصرف این دارو ها ممکن است پس از تزریق با کبودی های بسیار بیشتری در سطح پوست خود مواجه شوید. اگر در سطح پوست خود از جوش، تب خال و ... بهره مند هستید، ابتدا اجازه دهید تا آن ها ترمیم شوند. توجه داشته باشید که نتایج بوتاکس اغلب 3 الی 7 روز پس از تزریق قابل مشاهده خواهد بود. بنابراین قرار های خود را تا دو هفته آینده لغو کنید.
 

 


مراقبت های قبل از تزریق


مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس


مجموعه دکتر مریم شهسواری اطلاعات زیادی را در رابطه با مراقبت های بعد و مراقبت های قبل از بوتاکس برای شما در نظر گرفته است. در مراقبت های بعد از تزریق ذکر شده است که تا مدت 24 ساعت هیچ گونه دستی به قسمت های تزریق شده نخورد. لمس قسمت های تزریق شده سبب ایجاد ناهماهنگی در پوست شما خواهد شد. پس از انجام تزریق تا مدت 4 ساعت دراز نکشید. همچنین شما باید از انجام فعالیت های بسیار سنگین ورزشی خودداری نمایید. انجام عمل های درمانی دیگر بر روی پوست شما تا 24 ساعت پس از تزریق ممنوع می باشد. با رعایت موارد ذکر شده قطعا می توانید در مجموعه دکتر مریم شهسواری به بهترین شکل ممکن از تزریق بوتاکس بهره مند شوید.

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس : 02122791003 09934242902

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن: 02122791003

آدرس: تهران، اقدسیه، نبش خیابان لنگری، ساختمان اقدسیه، طبقه 5، واحد 2