دکتر مریم شهسواری | مزایا و معایب لیفت ابرو
مزایا و معایب لیفت ابرو

مزایا و معایب لیفت ابرو

مزایا و معایب لیفت ابرو

مبارزه با پیری و چین و چروک ها همیشه برای ما انسان ها یکی از مهم ترین دغدغه ها بوده است. خانم ها در این خصوص حساسیت بیشتری به مراقبت از پوست، مو و زیبایی نشان می دهند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بخصوص در حوزه ی پزشکی پوست، مو و زیبایی، بشر توانسته است با اثرات گذر عمر تا حدودی مقابله کند.

یکی از این روش های ضد پیری، لیفت ابرو و پیشانی می باشد. انجام عمل لیفت ابرو روش های متفاوتی دارد که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را داراست. اما یک مسئله مهم را می بایست در نظر بگیریم. قطعا انجام هر کاری با مزایا و معایبی همراه می باشد و لیفت ابرو از این مسئله مستثنی نیست.

در این مقاله قصد داریم به طور جامع  مزایا و معایب لیفت ابرو را بیان کنیم.

از مزایا و معایب لیفت ابرو لیستی جامع برای شما تهیه نمودیم تا بتوانید به راحتی هر آنچه لازم است درباره ی مزایا و معایب لیفت ابرو و عمل لیفت پیشانی بدانید در دسترس داشته باشید.

 

My alt textلیفت ابرو

 

مزایای لیفت ابرو

تبدیل رویای مقابله با پیری زود رس و حفظ جوانی و شادابی پوست توسط عمل لیفت ابرو به واقعیت پیوسته است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به خاطر افزایش سن، شرایط آب و هوایی و غیره در پوست صورت خود دچار چین و چروک و افتادگی شده اید نگران نباشید. جوان سازی پوست مسئله ای قابل حل می باشد.

·        رفع خط اخم (خط بین دو ابرو): احتمالا به دلیل روحیه و شخصیت، شرایط شغلی، نوع پوست و آب و هوایی که در آن قرار داشتید در فاصله ی بین دو ابرو و پیشانی خود خطی عمیق بوجود بیاید که باعث می شود یک آدم اخمو و بد اخلاق به نظر برسید با انجام عمل لیفت ابرو می توان خط اخم را از بین برد.

·        از بین رفتن چین و چروک های افقی: با کشیده شدن پوست در نواحی ابرو و شقیقه ها تمام چین و چروک های افقی موجود در صورت از بین می روند.

·        رفع افتادگی ابرو ها: افتادگی ابرو باعث می شود چهره حالتی خسته و غمگین به خود بگیرد هنگامی که عمل لیفت انجام شود چهره شادابی خود را بدست خواهد آورد.

·        جوان سازی صورت و ایجاد جذابیت بیشتر در چشم ها: کشیدگی پوست باعث می شود چشم ها و ابروها حالت جذابی به خود بگیرند.

 

معایب لیفت ابرو

بدیهی است برای هر مورد پر مزایا معایب و عوارضی وجود دارد. لیفت ابرو خالی از این معایب نیست. البته کاملا به این بستگی دارد که با چه روشی اقدام به لیف کردن ابرو های خود کنید. بسته به نوع فعالیت این عوارض به طور موقت یا دائمی کمتر یا بیشتر می شوند.

·        واکنش بدن به دارو: لیفت ابرو یک عمل جراحی می باشد که در آن نیاز است از داروهای متفاوتی برحسب تجویز پزشک استفاده کرد. ممکن است بدن شما نسبت به این داروها واکنش نشان دهد.

·        احتمال ایجاد مشکلات تنفسی

·        خون لختگی یا خونریزی: در جای زخم و بخیه ها اگر مراقبت های لازم به طور درستی انجام نشود احتمال لخته شدن خون و یا باز شدن بخیه ها وجود دارد.

·        عفونت

·        احتمال آسیب زدن به عضلات کنترل کننده ی پوست صورت

·        درد

·        ریزش مو در ناحیه ی برش خورده و زخمی: اگر عمل لیفت توسط نا متخصص اجرا شود احتمال بروز این مشکلات بیشتر خواهد شد.

 

کلام آخر

به طور کلی مزایا و معایب لیفت ابرو را برای شما بیان کردیم. مهم است بدانید که وجود یک متخصص کار بلد جهت اجرای عمل بسیار ضروریست خانم دکتر مریم شهسواری یکی از با تجربه ترین پزشکان در حوزه ی پوست، مو و زیبایی می باشد که با سابقه ی پر ثمر خود توانست افتخار رضایت مراجعه کنندگان را کسب کند.

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس : 02122791003 09934242902

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن: 02122791003

آدرس: تهران، اقدسیه، نبش خیابان لنگری، ساختمان اقدسیه، طبقه 5، واحد 2