دکتر مریم شهسواری | مزوژل جالپرو و تفاوت نوع كلاسيك(آبي) با نوع HMW (صورتي ) در کلینیک زیبایی دکتر مریم شهسواری
مزوژل جالپرو و تفاوت نوع كلاسيك(آبي) با نوع HMW (صورتي ) در کلینیک زیبایی دکتر مریم شهسواری

مزوژل جالپرو و تفاوت نوع كلاسيك(آبي) با نوع HMW (صورتي ) در کلینیک زیبایی دکتر مریم شهسواری

مزوژل جالپرو و تفاوت نوع كلاسيك(آبي) با نوع HMW (صورتي ) در کلینیک زیبایی دکتر مریم شهسواری

 

توضیحاتی درباره مزوژل جالپرو

مزوژل جالپرو یک محلول استریل ساخت کشور سوئیس می باشد که جهت برطرف کردن بسیاری از مشکلات پوستی به پوست تزریق می شود. مواد تشکیل دهنده این محصول هیالورونیک اسید و اسید آمینه های ضروری می باشد. 

هیالورونیک اسید موجود در ترکیب مزوژل جالپرو خاصیت آبرسانی فوق العاده ای دارد که موجب بهبود کیفیت پوست می گردد. . محل اصلی قرار گرفتن هیالورونیک اسید در بافت پیوندی است. به همین دلیل با تزریق این محصول، بافت پیوندی پوست بهبود یافته و پوست شاداب و جوان می گردد. 

آمینو اسیدهای ضروری موجود در ترکیب مزوژل جالپرو مانند گلیسین، لوسین، لیزین و پرولین، نیز در افزایش تولید پروتئین در بدن و افزایش قوام پوست موثر هستند. اسید آمینه های موجود در ترکیب این محصول به عنوان فیبروپلاست عمل کرده و  به ترمیم و بازسازی بافت پیوندی پوست و حفظ سلامتی سلول های پوست کمک شایانی می کنند. 

تمام افرادی که می خواهند مشکلات پوستی خود را برطرف کنند، می توانند با انجام تزریق جالپرو علاوه بر جوانسازی پوست، اعتماد به نفس خود را نیز تقویت کنند. 

 

مزایای مزوژل جالپرو

 مزوژل جالپرو موجب تغذیه بهتر، بهبود آبرسانی، افزایش کیفیت و لطافت پوست می شود. از این محصول برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی و جوانسازی پوست استفاده می شود. از این تزریق علاوه بر نواحی مختلف صورت می توان در نواحی گردن، دکلته، زیر بغل، دست ها، شکم، قسمت داخلی ران و ناحیه زانو استفاده کرد. 

-    مشاهده افزایش زیبایی و درخشندگی پوست بعد از یک جلسه درمانی

-    افزایش کیفیت بافت پیوندی پوست

-    قابلیت جذب بسیار عالی

-    بهبود آبرسانی و احیای پوست

-    پرکننده و حجم دهنده پوست

-    درمان آفتاب سوختگی

-    درمان خشکی پوست

-    برطرف شدن نشانه های پیری زودرس پوست

-    از بین رفتن چین و چروک های پوست

-    بهبود سلامتی پوست

-    افزایش خاصیت ارتجاعی و سفتی پوست

-    برطرف شدن چین و چروک های پوست ناشی از حرکات خاص صورت

-    از بین رفتن آکنه ها، ترک های پوستی، اسکار و جای جوش

-    روشی ایمن و بی خطر جهت جوانسازی پوست

 

انواع جالپرو

مزوژل جالپرو دارای ترکیبات کاملا طبیعی می باشد که در بدن انسان وجود دارند. به همین دلیل با انجام این تزریق واکنش های حساسیتی ایجاد نخواهد شد. جالپرو به دو نوع جالپرو کلاسیک یا آبی و جالپرو اچ ام دبلیو یا صورتی تقسیم بندی می شوند که کاربردهای مخصوص به خود را دارند. 

 

جالپرو مدل HMW 

مزوژل جالپرو اچ ام دبلیو معمولا برای بهبود مشکلات پوستی و پرکنندگی فرورفتگی ها و ناهمواری های پوست که ناشی از زخم و چین چروک ها ایجاد شده اند، موثر می باشد. این نوع جالپرو یک روش مناسب برای احیا کردن پوست به شمار می آید. در اکثر موارد از این مدل جالپرو برای درمان مشکلات پوستی شدید و درمان خطوط عمیق پوست افراد مسن استفاده می شود. 

 

جالپرو کلاسیک

مزوژل جالپرو کلاسیک برای جلوگیری از بروز نشانه های پیری زودرس پوست بسیار مناسب است.  این مدل جالپرو برای بهبود کیفیت پوست افراد جوان استفاده می شود. 

 

تفاوت مزوژل جالپرو کلاسیک و جالپرو اچ ام دبلیو

در ترکیب مزوژل جالپرو HMW میزان بیشتری هیالورونیک اسید وجود دارد. در نتیجه برای پرکنندگی و حجم دهندگی مشکلات پوستی افراد مسن بسیار موثر است. مدل جالپرو کلاسیک برای پیشگیری از بروز نشانه های پیری پوست بسیار موثر می باشد. تزریق جالپرو کلاسیک در طی 3 جلسه درمانی با فواصل زمانی 2 هفته انجام می شود. مدل جالپرو اچ ام دبلیو طی دو جلسه با فاصله 20 روز تزریق می گردد. 

 

کلام آخر

مزوژل جالپرو با ترکیبات منحصر به فرد خود موجب تغذیه بهتر پوست می شود. این مواد موجب بهبود آبرسانی و حفظ رطوبت پوست می گردد. افزایش استحکام و قوام پوست از مزایای دیگر این تزریق می باشد. خانم دکتر مریم شهسواری یکی از متخصصین زیبایی پوست می باشند که با مهارت و تجربه کافی می توانند این تزریق را به درستی انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید. 

https://drmaryamshahsavari.com

 

حفظ رطوبت پوست

 

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس : 02122791003 09934242902

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن: 02122791003

آدرس: تهران، اقدسیه، نبش خیابان لنگری، ساختمان اقدسیه، طبقه 5، واحد 2