دکتر مریم شهسواری | معرفی دستگاه لیزر نابلکس با طول موج الکساندرایت مورد استفاده در کلینیک زیبایی دکتر مریم شهسواری
معرفی دستگاه لیزر نابلکس با طول موج الکساندرایت مورد استفاده در کلینیک زیبایی دکتر مریم شهسواری

معرفی دستگاه لیزر نابلکس با طول موج الکساندرایت مورد استفاده در کلینیک زیبایی دکتر مریم شهسواری

 

معرفی دستگاه لیزر نابلکس با طول موج الکساندرایت مورد استفاده در کلینیک زیبایی دکتر مریم شهسواری

 

توضیحاتی درباره دستگاه لیزر نابلکس با طول موج الکساندرایت 

دستگاه لیزر نابلکس با بهره گیری از تکنولوژی های برتر توانسته است برای از بین بردن موهای زائد نواحی مختلف بدن و برطرف کردن برخی از لکه های پوستی موثر واقع شود. این دستگاه پیشرفته توسط شرکت FineMEC  در کشور کره اختراع شد. 

در کلینیک زیبایی دکتر مریم شهسواری از دستگاه لیزر نابلکس که جزو پیشرفته ترین و تخصصی ترین دستگاه های لیزر موهای زائد است، استفاده می شود. برای انجام کارهای زیبایی حتما به یک پزشک متخصص متبحر و ماهر مراجعه کنید. 

عوامل زیادی بر نتیجه لیزر موهای زائد بدن در افراد مختلف تاثیر می گذارد. بسته به نوع پوست، رنگ مو، ضخامت مو و ناحیه مورد نظر، پزشک متخصص با تجربه و دارای مهارت کافی از دستگاه های لیزر متفاوت استفاده می کند. 

 

دستگاه لیزر نابلکس با طول موج الکساندرایت

یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر موهای زائد، دستگاه لیزر الکساندرایت می باشد. در زمان استفاده از این دستگاه می توان طول موج و میزان انرژی لازم برای حذف موهای زائد را متناسب با انواع پوست و مو تنظیم کرد. ماندگاری نتیجه استفاده از این دستگاه بسیار بالا بوده و عارضه خاصی ایجاد نمی کند. 

تکنولوژی مورد استفاده در دستگاه لیزر نابلکس با طول موج الکساندرایت مشابه دستگاه لیزر الکساندرایت می باشد. با این تفاوت که عملکرد دستگاه لیزر نابلکس جهت از بین بردن موهای زائد بسیار سریعتر، ایمن و موثرتر است. 

دستگاه لیزر نابلکس با استفاده از طول موج 755 نانومتر می تواند موهای زائد انواع مختلف پوست، از پوست روشن تا سبزه را از بین ببرد. با استفاده از این دستگاه، موهای روشن و نازک و یا موهای ضخیم و تیره رنگ حذف می شوند. 

 از ویزگی های دیگر این دستگاه می توان به مجهز بودن آن به هندپیس فراکشنال اشاره کرد. با استفاده از این دستگاه علاوه بر حذف موهای زائد، جوانسازی پوست و حذف لکه های پوستی انجام می گردد. 

 

ویژگی های استفاده از لیزر نابلکس با طول موج الکساندرایت

تمام افراد با رنگ پوست های مختلف می توانند از دستگاه لیزر نابلکس بهره ببرند. البته باید متذکر شویم اشخاصی که حدود 3 هفته قبل از انجام لیزر در معرض تابش شدید و مستقیم نور خورشید قرار گرفته اند،  باید با پزشک متخصص مشورت کنند. 

در هنگام استفاده از دستگاه لیزر نابلکس توجه داشته باشید که  نتیجه استفاده از این دستگاه  برای حذف موهای بور و کرک ها خیلی مطلوب نیست. همچنین استفاده از این دستگاه برای پوست های گندمی دردناک بوده و در پوست های برنزه احتمال ایجاد التهاب و سوختگی وجود دارد. 

- برای استفاده از لیزر نابلکس نیازی به بی‌حس کردن موضع نیست، به همین دلیل احتمال بروز عوارض جانبی به حداقل می رسد. 

- با استفاده از لیزر نابلکس نتایج عالی و رضایت بخش جهت از بین بردن موهای زائد و جوانسازی پوست حاصل می شود. 

- دستگاه لیزر نابلکس مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند بوده، همچنین جهت جلوگیری از داغ شدن قطعات دستگاه  دارای سنسور کنترل دمای هندپیس می باشد. 

- علاوه بر این دستگاه لیزر دارای سری های یکبار مصرف مخصوص برای استفاده هر فرد می باشد. در نتیجه از انتقال بیماری های مختلف ویروسی و واگیردار به افراد جلوگیری می شود. 

- لیزر  نابلکس مجهز به سیستم خنک کننده محافظ به صورت ترکیبی از هوا و گاز  بوده که احتمال  بروز سوختگی و درد را در افراد کاهش می دهد. 

- این دستگاه لیزر  بر روی پنج تیپ پوستی اثرات درمانی مورد نیاز را دارد

- لیزر نابلکس علاوه بر حذف موهای زائد، جهت درمان ضایعات عروقی همچون روزاسه، برخی از ضایعات پیگمانته و ملاسما کاربرد دارد.  

- لیزر نابلکس مجهز به هندپیس فراکشنال  برای انجام جوانسازی پوست موثر است. 

 

کلام آخر

دستگاه لیزر نابلکس با طول موج الکساندرایت بهترین دستگاه لیزر در دنیا است که علاوه بر حذف موهای زائد، برای انجام پروتکل های زیبایی و درمانی مفید و موثر می باشد. با مراجعه به آدرس اینترنتی زیر می توانید اطلاعات بیشتری درباره استفاده از لیزر نابلکس با طول موج الکساندرایت توسط دکتر مریم شهسواری کسب کنید. 

https://drmaryamshahsavari.com

 

 

حذف موهای زائد

 

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس : 02122791003 09934242902

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن: 02122791003

آدرس: تهران، اقدسیه، نبش خیابان لنگری، ساختمان اقدسیه، طبقه 5، واحد 2