دکتر مریم شهسواری | نگاهی به هزینه ها و نتایج پیارپی برای جوانسازی صورت و گردن
نگاهی به هزینه ها و نتایج پیارپی برای جوانسازی صورت و گردن

نگاهی به هزینه ها و نتایج پیارپی برای جوانسازی صورت و گردن

نگاهی به هزینه ها و نتایج پیارپی برای جوانسازی صورت و گردن

پیارپی برای جوانسازی صورت و گردن 

پیارپی برای جوانسازی صورت و گردن، روشی است که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این روش با استفاده از تزریق پلاکت جدا شده از خون به ناحیه مورد نظر، علائم پیری به شدت کاهش پیدا می‌کند. همچنین از روش پی آر پی برای از بین بردن جای جوش و زخم نیز استفاده می‌شود. در این مقاله به بررسی نحوه عملکرد پی آر پی و انواع آن، می‌پردازیم. همچنین، مزایا و معایب استفاده از روش پی آر پی نیز در این مطلب مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

 

دلیل استفاده از پیارپی برای جوانسازی صورت و گردن چیست؟ 

استفاده از پی آرپی برای جوانسازی صورت و گردن به دلایل متعددی انجام می‌شود. در ابتدا باید به این مورد اشاره کنیم که تزریق پی آر پی موجب کاهش خطوط و چین و چروک های پوستی می‌شود. در نتیجه پوست شما بسیار جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌آید. دلیل دیگر استفاده از پی آر پی، افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست، است. عوامل ذکر شده موجب بهبود ساختار پوست و افزایش انعطاف پذیری در آن خواهد شد. همچنین تزریق پی آر پی باعث کاهش لکه های پوستی و حتی جلوگیری از ظهور مجدد آنها می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت که استفاده از این روش به شما کمک می‌کند تا پوستی جوان‌تر و سالم‌تری داشته باشید. 

 

بررسی مزایا و معایب پیارپی برای جوانسازی صورت و گردن 

به طور کلی مزایای استفاده از روش پی آر پی عبارت است از: 

جوانسازی پوست: عملکرد روش پی آر پی به گونه‌ای است که بلافاصله بعد از انجام آن، احساس بهتری نسبت به پوست صورت و گردن خود دارید. 

عدم نیاز به جراحی: روش‌های زیادی برای جوانسازی صورت و گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد که بیشتر آنها نیاز به جراحی دارند. اما در روش پی آر پی، نیازی به جراحی و بستری شدن نیست. همچنین دوره نقاهت پس از جراحی نیز در روش پی آر پی وجود ندارد.

افزایش تولید کلاژن و الاستین: در واقع، پی آر پی باعث تحریک سلول های پوستی می‌شود و در نتیجه این سلول‌ها الاستین و کلاژن بیشتری را تولید می‌کنند. این خود باعث بهبود ساختار پوست و افزایش انعطاف پذیری در آن می‌شود. 

 

معایب 

به طور کلی معایب خاصی برای این روش بیان نشده است. عوارض جانبی این روش در برخی از افراد به صورت قرمزی، خارش و تورم، ظاهر می‌شود. به این نکته توجه کنید که برای حفظ نتایج روش پی آر پی، نیاز به تکرار جلسات است. 

 جوانسازی صورت و گردن 

 

هزینه استفاده از این روش 

هزینه انجام پیارپی برای جوانسازی صورت و گردن به عوامل مختلفی وابسته است. تعداد جلسات مورد نیاز، تجهیزات و تکنولوژی مورد استفاده، تخصص و تجربه دکتر و بسیاری دیگر، بر هزینه انجام پی آر پی تاثیر گذار است. همچنین به دلیل عدم وجود ثبات در قیمت تجهیزات پزشکی مورد نیاز، قادر به اعلام مبلغی مشخص به عنوان هزینه پی آر پی نیستیم. اما شما عزیزان می‌توانید جهت آگاهی از این موضوع، از طریق راه‌های ارتباطی که در وب‌سایت درج شده است، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. با انجام این کار می‌توانید از مشاوره رایگانی که توسط افراد متخصص ارائه می‌شود نیز بهره‌مند شوید. 

 

انجام پیارپی برای جوانسازی صورت و گردن، در مرکزی معتبر  

دکتر مریم شهسواری سالهاست که در شهر تهران، در حوزه زیبایی مشغول به فعالیت است. انجام پیارپی برای جوانسازی صورت و گردن ، توسط دکتر مریم شهسواری در تهران تنها یکی از خدماتی است که توسط این پزشک انجام می‌شود. مزونیدلینگ، بوتاکس، PRP مو، لیفت ابرو و هایفوتراپی، از جمله خدمات دیگری است که در این مرکز زیبایی ارائه می‌شود. جهت استفاده از این خدمات می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب‌سایت برای اخذ نوبت، اقدام کنید.  

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس : 02122791003 09934242902

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن: 02122791003

آدرس: تهران، اقدسیه، نبش خیابان لنگری، ساختمان اقدسیه، طبقه 5، واحد 2